2010. január 9., szombat

2. fejezet. - Egy jóbarátért mindent

Kellan

Az ébresztő várhatott volna még, legalább egy picit, de tudtam ha később kelek menthetetlenül elkésem, Kristen le is szedné a fejem. Ma van imádott Rob-jának a szülinapja, aki nem mellesleg a legjobb barátom is egyben. Kivánszorogtam a fürdőbe, közben átkoztam a mai napot. Nem elég hogy este nyolcra egy esküvőre vagyok hivatalos, már délután kiugrasztanak pihe puha ágyikómból. Erre a szóhasználatra kitört belőlem a féktelen röhögés. Nah ez a nap is jól kezdődik, vagyis végződik ugyanis egy kicsit megfordult a napirendem. Délelőtt alszom, este dolgozom. A rendező úgy döntött jobb lenne ezen a héten felvenni az éjszakai jeleneteket; és természetesen nem stúdióban, hanem a szabadban. Lecibáltam az alvós gatyámat, majd beálltam a zuhany alá. Tizenöt percig élvezhettem a forróvíz nyújtotta élményt, mikor is megszólalt a mobilom.
- Ez meg ki a franc lehet? Tettem fel a költői kérdést. El zártam a csapot, magam köré tekertem egy türcsit és kirohantam a párás helyiségből.
Átkutattam mindent mire megleltem a nyamvadt telefont. Még mindig csörgött.
- Ki mer zavarni ilyenkor? Dörmögtem a készülékbe.
- Nah végre te álomszuszék, már azt hittem elhagytad a mobilod. Kristen hangja hallatszott a vonal túlsó végéről.
- Ha azért keresel hogy kezdjek el készülődni, jelentem 10 perc múlva kész vagyok.
- Ok, de nem ezért hívtalak. Nem tudom elérni Tomot, átugrasz hozzá és megnézed él-e még? Ha alszik azonnal keltsd fel, mond meg neki tolja szépen ide a fenekét; különben baj lesz. A fotós sík ideg. Ajánlom negyvenöt percen belül legyen a műteremben. Te pedig menj Robhoz, ott találkozunk; és az ég szerelmére valami normális göncbe gyere.
- Miért mi a baj a fekete farmer, bordó ing kombinációval?
- Tudod mit abban jössz amiben akarsz csak légy ott. Nah szia, te morgós medve. Azzal lerakta.
Remek, most még benézhetek Tomhoz is. Felvettem egy alsógatyát, magamra ráncigáltam a farmerem, felkaptam egy fehér trikót, rá egy sötétlila inget. Telefont, pénztárcát, kulcsokat zsebre vágtam, kabátot vettem magamra (persze, mielőtt bezártam volna az ajtót).
Szerencsére Tom nem lakik tőlem messze, csupán két háznyira.
Nem dörömböltem, benyitottam. Azt hittem zárva lesz; épeszű ember bezárja a lakása ajtaját. A nappali tök üres volt, a konyha is; csend honolt. Nah jó Tom, te akartad. Kivágtam a hálószoba ajtót. Erre úgy ült fel az ágyban mintha rugó lett volna a testében. Gondolom azt hitte valami tolvaj lepte meg, de amint meglátta vigyorgó képem, visszadobta magát.
- Kellan a frászt hoztad rám. Amúgy mit keresel itt? Eléggé álmos hangja volt, de sajna kegyetlennek kell lennem.
- Kris kitekeri a nyakad ha nem vagy negyvenöt percen belül a műteremben. Jah már tíz perc letelt. Szal emeld meg a segged és húzz el fürdeni. Tizenöt percet kapsz, megvárlak a konyhában.
- Igenis parancsnok. Intett majd az alvástól égnek meredt hajjal eltűnt a fürdőben. Hívtam ennek a szerencsétlennek taxit, ami 20 perc múlva itt lesz. Végül a konyhába mentem, hogy kerítsek valami kaját, mert tudom milyen éhes szokott lenni alvás után, akárcsak én.
Amit találtam abból összedobtam egy szendvicset, üsse kő, magamnak is készítettem egyet. Főztem kávét is. Mire Tom elővánszorgott, be faltam az enyémet.
- Vááá kaja! Vetette rá magát a fincsi szenyára. Két falat között kinyögött egy kösz-t.
- Oh kávét is csináltál, komolyan Kellan, ha nő lennél azonnal beléd esnék.
Röhögve elmostam a tányérokat, utána megittam a kávém.
- Még jó hogy nem vagyok nő. De ha én nem laknék a közelben, elég sok mindened elhagynád, szerintem a fejedet is ha nem a nyakadon lenne.
- Jó tudom, kicsit szórakozott vagyok. Jah amúgy a telóm lemerült ezért nem tudott elérni Kristen.
- Sejtettem. Mormogtam a nem létező bajszom alatt. Hívtam taxit, mivel a kocsid szervizben van. Ha vége a fotózásnak, várunk az Ezüst Holdban, ott lesz a buli, a hátsóajtón jöhetsz. Itt a belépő kártyád, enélkül ne gyere. Greg majd beenged, nah én léptem. Közben dudálás hallatszott kintről.
- Á a taxi, indulás haver. Az ajtóban előre engedett, majd ő is kilépett és bezárta maga után.
- Legközelebb ha nem akarod, hogy rád törjek zárd be az istenverte ajtót. Ne feledd, délután öt óra Ezüst Hold; belépő kártya. Vetted?
Vigyorogva bólintott. Komolyan olyan mintha az anyja lennék. Az igaz hogy nagy családban nőttem fel, és egy csomó mindenről nekem kellett gondoskodnom, de azért ez már túlzás. Nah nem lényeg, egy jó barátért megteszem. Kicsit sok a nah, ááá látszik hogy keveset aludtam.
- Csá haver. Azzal leléptem. Leviharoztam a garázsba a kocsimért. Imádtam ezt az autót, ,ég apáéktól kaptam három éve. Egy igazi gyönyörűség. Kitolattam az utcára majd elszáguldottam Robhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése